معرفی اجمالی

پرده زبرا یکی از شناخته شده ترین و پر فروش ترین پرده های حال حاضر در ایران و جهان است. انواع مختلفی از این پرده در گروه تولیدی پرده بان رازینوس تولید می شود. از قبیل پرده زبرا ساده، پرده زبرا چاپی، پرده زبرا چاپی سه بعدی و پرده زبرا چاپی دو مکانیزم. در این نوشته ما به معرفی پرده زبرای چاپی سه بعدی یا سیلوئت می‌پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پرده زبرای چاپی سه بعدی یا سیلوئت، نسل جدیدتری از پرده های زبرا هستند و مانند انواع دیگر پرده های زبرا که در این مجموعه تولید می شود، از جنس پارچه است. پارچه مورد استفاده در این پرده، از کشور ترکیه وارد می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

پرده زبرای چاپی سه بعدی از دولایه پارچه در موازای یکدیگر تشکیل شده و در بین این دولایه، پارچه دیگری در فواصل منظم استفاده شده که این دو لایه را به یکدیگر متصل می کند. زمانی که پرده را به صورت کامل پایین بکشید(اصطلاحا پرده را کامل باز کنید)، کافی است زنجیر را مقدار بیشتری بکشید تا آن دو لایه پارچه از یکدیگر فاصله بگیرند. با فاصله گرفتن این دولایه از هم، تصویر چاپ شده به روی پرده ظاهری سه بعدی به خود می گیرد.

 

پرده های زبرای سه بعدی یا سیلوئت، در چند سال اخیر در بازار ایران مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. در هر مکانی، چه منزل و چه مکان های تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و غیره از پرده زبرای چاپی سه بعدی می تواند استفاده کرد. در حال حاضر پرده زبرای چاپی سه بعدی که در مجموعه ما تولید می شود، پهنای راه راه های تور و آستر آن پنج سانت است.

امکان چاپ تصاویر دلخواه

ما با در اختیار داشتن آرشیو متنوع و کاملی از تصاویر با دسته بندی و موضوعات مختلف، دست مشتری را در انتخاب تصویر مورد علاقه خود جهت چاپ بر روی پرده زبرای سه بعدی باز گذاشته ایم. حتی مشتریان گرامی می توانند تصاویر شخصی مربوط به خود را بر روی این پرده به چاپ برسانند. در صورتی که تمایل دارید به آرشیو تصاویر ما دسترسی داشته باشید، با شماره قید شده در انتهای مقاله تماس بگیرید. 

طریقه نصب پرده زبرا چاپی سه بعدی یا سیلوئت

پرده زبرا چاپی سه بعدی دارای یک قاب با کیفیت از جنس آلومینیوم است که به راحتی به سقف یا دیوار می توان آن را نصب کرد. همراه این پرده چند عدد پایه موجود است که آنها را می بایست در محلی که می خواهید پرده را نصب کنید به سقف یا دیوار و با فواصل منظم پیچ کنید. سپس کافی ست قاب پرده را روی این پایه ها گذاشته و فشار بدهید تا قاب درون پایه ها جا بیفتد. به همین راحتی پرده نصب می شود.

مکانیسم عملکرد

پرده زبرا چاپی سه بعدی یک زنجیر دارد که توسط آن می توانید پرده را در جهت بالا و پایین باز و بسته کنید. با بالا و پایین کردن پرده می توان به حالت های مختلفی از سایه روشن دست یافت و میزان نور عبوری را کم و زیاد کرد. زمانی که پرده در پایین ترین حالت خود قرار گرفت( پرده را کامل پایین کشیدید)، کافی است مقدار بیشتری زنجیر را بکشید تا پرده حالت سه بعدی به خود بگیرد.

برای آشکار شدن توضیحات ما در خصوص مکانیسم سه بعدی شدن تصویر در پرده زبرای چاپی سه بعدی، توصیه می شود کلیپ کوتاه زیر را تماشا کنید
ویژگی های پرده زبرا چاپی سه بعدی

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده زبرا چاپی سه بعدی یا سیلوئت اشاره می کنیم:

- کیفیت بالای متریال مورد استفاده

- چاپ تصاویر دلخواه

- قابلیت سه بعدی شدن تصویر چاپ شده

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- قابلیت سایه روشن جهت تنظیم میزان نور عبوری

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

طریقه شستشوی پرده زبرا چاپی سه بعدی

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

در زیر تعدادی از نمونه های طرح و مدل پرده زبرا چاپی سه بعدی را که در گروه تولیدی پرده بان رازینوس به تولید می رسد مشاهده می کنید. جهت دریافت آرشیو دسته بندی شده تصاویر قابل چاپ بر روی پرده زبرا، با شماره 09383794478 تماس بگیرید.