معرفی اجمالی

پرده شید رول تصویری یا چاپی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار دکوراسیون داخلی است. این محصول به خاطر یک تکه بودن، نصب و مکانیسم عملکرد آسان، به راحتی در هر محیطی اعم از منازل، اداره ها و شرکت ها و مکان های تجاری و فرهنگی و ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده دارای قابی با کیفیت از جنس آلومینیوم است  و جلوه ای  شیک و مدرن به محیط مخصوصا به مکان های اداری، تجاری، فرهنگی و ورزشی می بخشد. این پرده را هم می توان از جنس پارچه و هم از جنس سولیت تولید کرد که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

جنس پرده شید تصویری

پرده شید چاپی تولید شده در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، دارای دو نوع است: شید چاپی با جنس پارچه – شید چاپی با جنس سولیت (نوعی از پلاستیک پی وی سی). در زیر به صورت خلاصه به معرفی ویژگی های این دو نوع می پردازیم:

پرده شید چاپی پارچه ای:

در شید چاپی پارچه ای، ما دو نوع متریال پارچه داریم: پارچه ایرانی و پارچه خارجی. هزینه و کیفیت پارچه خارجی طبیعتا نسبت به پارچه ایرانی بالاتر است. لازم است این نکته را توضیح دهیم که منظور ما از کیفیت پارچه، هم جنس الیاف پارچه و هم میزان تراکم پارچه است. پارچه های ایرانی تراکم کمتری دارند بنابراین هم میزان بیشتری از نور را عبور می دهند و هم کیفیت تصویر چاپ شده بر روی آن، از پارچه خارجی کمتر است. اما پارچه های خارجی جنس بهتر و تراکم بالاتری دارند. بنابراین نور کمتری از آنها عبور می کند و کیفیت چاپ بر روی آنها هم نسبت به پارچه ایرانی بالاتر است. اما باز به این نکته باید توجه کرد که شید های پارچه ای، فارغ از اینکه پارچه آن خارجی باشد یا ایرانی، در هر صورت میزانی از نور خورشید را عبور می دهند و کیفیت، وضوح و شفافیت رنگ های چاپ شده بر روی آنها نسبت به جنس سولیت پایین تر است. و نکته آخر اینکه در پرده های شید با جنس پارچه، امکان چاپ دو رو (چاپ تصویر بر روی پرده و پشت پرده) فراهم نیست.   

پرده شید چاپی جنس سولیت:

پرده های شید چاپی در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، به صورت پیشفرض و ثابت از جنس سولیت تولید می شود مگر اینکه مشتری به خواست و انتخاب خود، جنس پارچه ای را سفارش دهد. پرده شید چاپی با جنس سولیت، به صورت کامل جلوی عبور نور را می گیرد و وضوح و شفافیت رنگ های چاپ شده بر روی آن نسبت به پارچه خیلی بالاتر است. از طرفی شستشوی آن نسبت به جنس پارچه راحت تر هست و می توان این پرده را به صورت چاپ دو رو هم تولید کرد.

طریقه نصب و مکانیسم کارکرد

به همراه پرده شید، تعدادی پایه های فلزی وجود دارد که آن پایه ها را می بایست به مکانی که قصد نصب پرده را دارید با فواصل منظم پیچ کنید. سپس کافی ست قاب پرده را بر روی پایه ها قرار داده و فشار بدهید تا قاب درون پایه ها جا بیفتد. به همین راحتی پرده نصب می شود. پرده شید چاپی دارای یک عدد زنجیر است که به وسیله آن پرده به سمت بالا و پایین (عمودی) باز و بسته می شود. برای جلوگیری از عبور نور می بایست پرده را به صورت کامل پایین بیاورید (حالت باز).

امکان چاپ تصویر

پرده شید چاپی را می توان به صورت یک رو چاپ و دو رو چاپ تولید کرد. البته قابلیت چاپ دو رو فقط در پرده های شید با جنس سولیت فراهم است و پرده های شید پارچه ای فقط به صورت چاپ یک رو تولید می شود. در حالت چاپ یک رو، تصویر مورد نظر شما فقط روی یک سمت پرده چاپ می شود و پشت پرده به رنگ سفید خام است. اما در چاپ دو رو، شما می توانید یک تصویر واحد، یا دو تصویر مختلف را در هر سمت پرده چاپ کنید.

ویژگی های پرده شید چاپی

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده شید چاپی یا تصویری با جنس سولیت اشاره می کنیم:

- امکان چاپ یک رو و دو رو

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

- امکان چاپ تصاویر دلخواه و تصاویر شخصی

- نصب و مکانیسم عملکرد آسان

طریقه شستشوی پرده شید تصویری جنس سولیت

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

سوال و جواب های کاربردی

پیشنهاد می شود این بخش را با دقت مطالعه کنید چرا که امکان دارد سوال شکل گرفته در ذهن شما در بین همین سوا ل ها باشد و به راحتی پاسخ آن را دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

من صاحب یک شرکت تجاری هستم. می خواهم لوگوی شرکت خودم را روی این پرده چاپ کنم به صورتی که هم از داخل نمایان باشد و هم از پشت پنجره که به سمت خیابان است، لوگوی شرکتم دیده شود. آیا پرده شید این قابلیت را دارد؟

به طور قطع بله. شما می توانید پرده شید چاپی دو رو چاپ از جنس سولیت را سفارش دهید که لوگوی شرکت تان هم روی پرده و هم پشت پرده چاپ شود. جنس سولیت باعث می شود که لوگوی شما با وضوح بالایی به چاپ برسد.

برای اتاق کودک می شود از پرده شید رول استفاده کرد؟

بله، به لطف بهره گیری از تکنولوژی چاپ، و با در اختیار داشتن آرشیو متنوعی از تصاویر کودکانه، کارتونی، عروسکی، نقاشی و غیره، شما می توانید با خیال راحت این پرده را با تصویر دلخواه فرزند دلبند خود سفارش دهید. حتی امروزه خانواده ها تمایل دارند تصویر شخصی فرزند خود را بر روی پرده به چاپ برسانند که این کار هم در گروه تولیدی پرده بان رازینوس قابل اجراست. در صورتی که مایل هستید آرشیو تصاویر کودکانه ما را ببینید، از طریق شماره های تماس در زیر این مقاله با ما در ارتباط باشید.

من یک سالن ورزشی دارم که پنجره ای ندارد. اما می خواهم برای زیبایی به قسمت های مختلفی از دیوار پرده نصب کنم و رویشان تصاویر متنوعی چاپ کنم. شما چه پرده ای پیشنهاد می کنید؟

با اطمینان بالا پیشنهاد ما به شما پرده های شید رول تصویری است. به لطف کیفیت بالای متریال مورد استفاده در این پرده، می توانید تصاویر زیبایی روی پرده شید به چاپ برسانید و پرده هایی با وضوح و زیبایی خیره کننده داشته باشید.

آرشیو تصاویر شما آیا متنوع هست؟ مثلا اگر بخواهم تصویری از طبیعت، گل ها یا جنگل ها روی پرده چاپ کنم آیا در آرشیو تصاویرتان این موارد را دارید؟

بله. آرشیو تصاویر ما تقریبا همه نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد. فقط کافیست بگویید تصویر مد نظر شما در چه زمینه ای و با چه موضوعی است. در زیر تعدادی از تصاویر موجود در آرشیو با دسته بندی های مختلف را مشاهده می کنید. جهت دریافت آرشیو تصاویر در دسته بندی و موضوع مد نظر خود، از طریق شماره های تماس در زیر این مقاله یا بالای سایت، با ما در ارتباط باشید.

در زیر تعدادی از نمونه تصاویر قابل چاپ بر روی پرده شید رول تصویری را مشاهده می کنید. جهت مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت آرشیو تصاویر مورد نظر خود با شماره 09383794478 تماس بگیرید