معرفی اجمالی

پرده لوردراپه یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که سال هاست در فضاهای مختلف از جمله منازل، شرکت ها و اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از این در سال های قبل، نمونه ای از این پرده کاربرد بسیار زیادی داشت. نسل گذشته این پرده ها از جنس پارچه بود که در طرح ها و رنگ های محدودی عرضه می شد. اما نسل نوین این پرده ها، از جنس سولیت – یکی از مشتقات پی وی سی – تولید می شود که این متریال، امکان چاپ تصویر با کیفیت مطلوب را روی این نوع از پرده ها فراهم و میسر کرده است. بهره گیری از تکنولوژی چاپ، باعث شده است که بی نهایت تنوع در تصویر، طرح و رنگ به دست بیاوریم و بسته به فضای منزل یا محل کارمان، و همین طور بسته به سلیقه مان، از تصاویر متنوعی بر روی پرده استفاه نماییم.

مکانیسم کارکرد

پرده لوردراپه چاپی دارای دو زنجیر برای کنترل مکانیسم کارکرد است. توسط یک زنجیر این پرده به صورت افقی – چپ و راست – باز و بسته می شود و توسط یک زنجیر دیگر زاویه چرخش تیغه های این پرده را می توان کنترل کرد. برای تنظیم میزان نور عبوری از پرده، تیغه های این پرده قابلیت چرخش تا زاویه 180 درجه را دارند. اگر تیغه ها در زاویه 90 درجه قرار بگیرند نور خورشید در بیشترین حجم خود ار پرده عبور کرده و به محیط داخل می رسد. اما اگر تیغه ها را در زاویه 180 درجه قرار دهید، جلوی عبور نور گرفته می شود. عرض هر کدام از این تیغه ها 13 سانتی متر است.

امکان چاپ تصویر

پرده لوردراپه چاپی به صورت چاپ یک رو و چاپ دو رو تولید می شود. در حالت چاپ یک رو، تصویر مورد نظر شما فقط روی یک سمت پرده چاپ می شود و پشت پرده به رنگ سفید خام است. اما در چاپ دو رو، شما می توانید یک تصویر واحد، یا برای تنوع دو تصویر مختلف را در هر سمت پرده چاپ کنید. در حالت چاپ دو رو، دو حالت مختلف وجود دارد که در زیر آنها را بررسی می کنیم:

- دو رو چاپ با دید از یک طرف:

در این حالت، همیشه تصویری که در سمت دید شما یا ناظر است به صورت کامل و بدون به هم ریختگی مشاهده می شود. اما تصویری که در پشت پرده چاپ شده و به سمت ناظری که در پشت پرده ایستاده، قرار گرفته است، به هم ریخته و نامشخص دیده می شود. در این حالت اگر تیغه ها را بچرخانید، تصویری که در پشت پرده چاپ شده این بار به سمت شما (رو) می چرخد و کامل (بدون به هم ریختگی) مشاهده می شود و تصویر قبلی به پشت پرده منتقل شده و به هم می ریزد (نا مشخص می شود).  به عبارت دیگر در حالت چاپ دو رو با دید از یک طرف، همیشه تصویر از یک سمت به صورت کامل و مشخص دیده می شود و تصویر پشت پرده به هم ریخته ونامشخص است.

- دو رو چاپ با دید از دو طرف:

در این حالت برخلاف حالت گذشته، هم تصویر روی پرده و هم تصویر پشت پرده، برای ناظرانی که رو به روی پرده یا در پشت پرده قرار گرفته اند به صورت کامل و مشخص به نمایش در می آید، اما با این تفاوت که دیگر نمی توانیم تیغه ها را به طور کامل و با زاویه 180 درجه بچرخانیم. چون با این کار هم تصویر روی پرده و هم تصویر پشت پرده به هم ریخته و نامشخص می شود.

اگر نیاز دارید که هرازگاهی برای تنوع تیغه های پرده را بچرخانید و تصاویر پرده را عوض کنید، و از طرفی نمایی که ناظران پشت پرده شاهد آن هستند برای شما اهمیتی ندارد، پیشنهاد ما لوردراپه دو رو چاپ با دید از یک طرف است.

ویژگی های پرده لوردراپه تصویری

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده لوردراپه تصویری اشاره می کنیم:

- امکان چاپ یک رو و دو رو

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- انعطاف در تنظیم میزان نور عبوری

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

- امکان چاپ تصاویر دلخواه و تصاویر شخصی

طریقه شستشوی پرده لوردراپه تصویری

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

سوال و جواب های کاربردی

پیشنهاد می شود این بخش را با دقت مطالعه کنید چرا که امکان دارد سوال شکل گرفته در ذهن شما در بین همین سوال ها باشد و به راحتی پاسخ آن را دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

آیا این پرده مناسب اداره ها و شرکت ها هم هست؟

به طور قطع بله. اداره ها و شرکت ها می توانند لوگوی اختصاصی خود را بر روی این پرده به چاپ برسانند به صورتی که هم از فضای داخل و هم از فضای خارج برای ناطران خارج از محیط، دید داشته باشد.  

 

من برای اتاق فرزندم به دنبال پرده هستم. آیا این پرده مناسب اتاق کودک هست؟

به لطف بهره گیری از تکنولوژی چاپ، و با در اختیار داشتن آرشیو متنوعی از تصاویر کودکانه، کارتونی، عروسکی، نقاشی و غیره، شما می توانید با خیال راحت این پرده را برای اتاق فرزند دلبند خود سفارش دهید. در صورتی که مایل هستید آرشیو تصاویر کودکانه ما را ببینید، از طریق شماره های تماس در زیر این مقاله با ما در ارتباط باشید.

 

من می خواهم فضایی از محل کار (یا منزل) را به دو قسمت تقسیم کنم. آیا از این پرده می توانم برای جدا کردن دو قسمت استفاده کنم؟

اگر قرار نیست تماس بدنی و فیزیکی با پرده ایجاد شود، نمی خواهید ار بین پرده عبور کنید، یا اینکه امنیت (عبور و مرور افراد) در بخش های جدا شده از هم اهمیتی ندارد، مشکلی نیست، می توانید از پرده لوردراپه برای جدا کردن دو یا چند قسمت از محیط استفاده کنید. اما اگر قصد دارید جداکننده ای داشته باشید که دارای امنیت باشد، و اسکلتبندی محکم تری نسبت به یک پرده داشته باشد، پیشنهاد می کنیم از درب های کشویی یا آکاردئونی استفاده کنید.

من می خواهم قسمتی از دیوار منزل (یا محل کار) را بپوشانم. آیا می توانم از این پرده استفاده کنم یا اینکه این پرده فقط باید برای پنجره نصب شود؟

بله شما می توانید برای پوشاندن هر قسمتی از دیوار از پرده لوردراپه استفاده کنید و هیچ اجباری در این نیست که پرده لوردراپه فقط برای پنجره ها کاربرد داشته باشد.

آیا این پرده برای نصب در محیط خارجی مناسب است؟

اگر محیط خارجی مد نظر در معرض مستقیم شرایط جوی مختلف از جمله باد، باران، برف، سرما و گرما قرار دارد، متاسفانه این پرده از مقاومت بالایی در برابر این شرایط برخوردار نیست و عمر مفید آن کاهش پیدا می کند.

آرشیو تصاویر شما آیا متنوع هست؟ مثلا اگر بخواهم تصویری از طبیعت، گل ها یا جنگل ها روی پرده چاپ کنم آیا در آرشیو تصاویرتان این موارد را دارید؟

بله. آرشیو تصاویر ما تقریبا همه نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار می دهد. فقط کافیست بگویید تصویر مد نظر شما در چه زمینه ای و با چه موضوعی است. در زیر تعدادی از تصاویر موجود در آرشیو با دسته بندی های مختلف را مشاهده می کنید. جهت دریافت آرشیو تصاویر در دسته بندی و موضوع مد نظر خود، از طریق شماره های تماس در زیر این مقاله یا بالای سایت، با ما در ارتباط باشید:

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر گل

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر جنگل و دریا

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر سه بعدی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر کودکانه و کارتونی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر املاک، ساختمان و شهر

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر هنری و نقاشی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر ورزشی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر ماشین و موتور

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر انتزاعی، تخیلی، فانتزی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر فست فود و رستوران

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر آرایش و زیبایی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر آرایشگاه مردانه

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر کلوپ بازی

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر آژانس مسافرتی، تور و گردشگری

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر پزشکی، سلامت و درمان

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر مطب زنان، زایمان، مادر و نوزاد

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر مهندسی، معماری، ساخت و ساز

پرده لوردراپه چاپی با تصاویر بوتیک و لباس فروشی مردانه

برای مشاهده تصاویر و دسته بندی های بیشتر با ما در تماس باشید

09383794478