معرفی اجمالی

پرده های پانچی یا فتوفابریک از زمان های گذشته جای خود را در منازل باز کرده بودند و تا به امروز هنوز هم جز پراستفاده ترین پرده ها هستند. امروزه این پرده ها از پارچه های مختلفی تولید می شوند و کیفیت های متفاوتی دارند. از پارچه های حریر و کتان گرفته تا پارچه های مخمل و شانل و هازان و غیره. خود این پارچه ها باز کیفیت های متفاوتی دارند و خریداران همواره دغدغه داشتند که پارچه ای از جنس باکیفیت تهیه کنند.

گروه تولیدی پرده بان رازینوس، پرده های پانچی را با دو نوع و جنس از پارچه تولید می کند. جنس هازان و جنس شانل. مجموعه ما این اطمینان را می دهد که پارچه های مورد استفاده برای پرده های پانچی از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

پارچه هازان، بافت و جنسی مشابه کتان دارد و نسبت به پارچه شانل ضخیم تر و سنگین تر است. اما پارچه شانل جنس و بافتی شبیه مخمل دارد و دارای رگه های ریز براق همچون لمه براق است. پارچه شانل نسبت به پارچه هازان سبک تر، لطیف تر و نرم تر است و بافت و تراکم ریزتری دارد. بنابراین هزینه آن نسبت به پارچه هازان بالاتر است. تصاویر چاپ شده بر روی پارچه شانل نسبت به پارچه هازان جلوه قشنگ تری پیدا می کنند.

پرده های پانچی تولید شده در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، به صورت قواره ای به فروش می رسند. قواره های پارچه هازان و شانل دارای عرض 145 سانت و ارتفاع تا 300 سانت هستند. معمولا برای پنجره ها بسته به عرض پنجره، حداقل دو قواره نیاز است که هر قواره پس از دوخت و نصب به صورت چین دار بایستد.

در صورت نیاز مشتری مجموعه ما می تواند خدماتی همچون دوخت و پانچ را نیز برای این پرده ها ارائه دهد. بالای این پرده ها به فواصل منظم پانچ می شود و در محل پانچ ها، حلقه های باکیفیت از جنس پلاستیک آبکاری شده به رنگ نقره ای یا طلایی (به انتخاب مشتری) نصب می شود.

امکان چاپ بر روی پرده پانچی

بر روی این پرده ها هر تصویری که مشتریان عزیز مایل باشند با کیفیت بالا به چاپ می رسد. در این پرده ها فقط امکان چاپ یک رو هست و نمی توان چاپ دو رو را بر روی این پرده ها انجام داد. در صورتی که  مایل هستید آرشیو کامل تری از تصاویر قابل چاپ بر روی پرده را مشاهده کنید، با شماره قید شده در انتهای این مقاله تماس بگیرید.

طریقه نصب پرده پانچی

برای نصب این پرده نیاز به میله پرده، بست و پایه و قاپک دارید که آنها را می توانید از قبل تهیه کنید. میله پرده را می بایست به وسیله بست و پایه به سقف یا دیوار متصل کنید و سپس پرده را از محل حلقه های پانچ شده، وارد میله پرده کنید. در آخر قاپک ها را در دو سر انتهایی میله پرده نصب می کنید. پروسه نصب این پرده ها پیچیده و سخت نیست.

در زیر تعدادی از نمونه تصویرهای قابل اجرا بر روی پرده پانچی را مشاهده می کنید. جهت دریافت آرشیو کامل تر از تصاویر قابل چاپ، با شماره 09383794478 تماس بگیرید