معرفی اجمالی

پرده کرکره فلزی، مانند پرده زبرا، یکی از پرفروش ترین پرده ها در ایران است. در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، دو نوع پرده کرکره فلزی تولید می شود. نوع اول پرده کرکره فلزی ساده و نوع دوم پرده کرکره فلزی چاپی. در هر دو نوع پرده کرکره، از اسلت های آلومینیومی و باکیفیت خارجی استفاده می شود. اسلت های مورد استفاده در هر دو نوع پرده، دارای دو پهنای 16 میلی متر و 25 میلی متر است. ما از معدود تولید کننده هایی هستیم که در مجموعه خود می توانیم بر روی کرکره فلزی 16 میل و 25 میل تصویر مورد نظر مشتریان گرامی را چاپ بزنیم. در این نوشته به اختصار پرده کرکره فلزی ساده را معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پرده کرکره فلزی ساده از تعدادی اسلت های منعطف و آلومینیومی تشکیل شده که به صورت موازی و با فواصل منظم به هم متصل شده اند. طرح ها و رنگ های متنوعی برای این پرده موجود و قابل سفارش است. این پرده هم با اسلت های 16 میلی متر و هم با اسلت های 25 میلی متر امکان تولید دارد. اسلت ها توسط دستگیره ای که به آن باتومی می گویند قابلیت چرخش 180 درجه ای دارند. از این رو می توان کنترل خوبی روی میزان نور عبوری از پرده داشت.

پرده کرکره فلزی ساده به دلیل ساده بودن و رنگبندی های متنوع و شیک، استفاده بسیار زیادی برای انواع محیط ها از جمله منازل دارد. ارگان ها، اداره ها، سازمان ها، شرکت ها، و سایر مراکز تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و غیره، همواره از این پرده استقبال بالایی داشته اند.

در این نوع از پرده امکان چاپ تصویر وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند طبق سلیقه و نیاز خود، از بین رنگ ها و طرح های متنوعی که این پرده دارد، انتخاب خود را داشته باشند.

مکانیسم عملکرد

پرده کرکره فلزی ساده، دارای یک بند (نخ) برای بالا و پایین کردن پرده و یک دستگیره پلاستیکی به نام باتومی برای تنظیم زاویه چرخش اسلت ها است. پرده به سمت بالا و پایین (عمودی) باز و بسته می شود. با چرخش اسلت ها می توان روی میزان نوری که از پرده می گذرد کنترل داشت و آن را کم و زیاد کرد.

طریقه نصب پرده کرکره فلزی ساده

به همراه پرده کرکره فلزی ساده چند عدد پایه موجود است که می بایست آنها را به سقف یا دیوار با فواصل منظم از هم پیچ کنید. سپس می توانید  قاب پرده را به راحتی به پایه ها متصل کنید.

ویژگی های پرده کرکره فلزی ساده

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده کرکره فلزی ساده اشاره می کنیم:

- کیفیت بالای متریال مورد استفاده

- اسلت های سوئدی آلومینیومی و با کیفیت

- قابل اجرا با اسلت های 16 میلی متر و 25 میلی متر

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- قابلیت سایه روشن جهت تنظیم میزان نور عبوری

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

طریقه شستشوی پرده کرکره فلزی ساده

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

در زیر تعدادی از نمونه های رنگبندی، طرح و مدل پرده کرکره فلزی ساده را که در گروه تولیدی پرده بان رازینوس به تولید می رسد مشاهده می کنید. جهت دریافت کاتالوگ همه طرح ها، رنگ ها و مدل های پرده کرکره فلزی ساده، با شماره 09383794478 تماس بگیرید