خرید کاغذ دیواری چاپی یا تصویری با قیمت مناسب
معرفی اجمالی

امروزه در بازار ایران کاغذ دیواری از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. کافی است سری به فروشگاه ها بزنید تا در بین انبوه طرح های کاغذ دیواری سردرگم شوید. کاغذ دیواری ها دو نوع هستند: نوع اول با طرح ها و رنگ های از پیش آماده – و نوع دوم کاغذ دیواری چاپی که طبق سلیقه شما، طرح و تصویر مد نظرتان روی آن چاپ می شود.

کاغذ دیواری که در مجموعه ما تولید می شود از نوع دوم، یعنی کاغذ دیواری چاپی است. جنس و کیفیت کاغذ دیواری چاپی در مجموعه ما بسیار مطلوب و بالاست. کاغذ دیواری خام مورد استفاده توسط ما، طرح چرم و به رنگ سفید است که تصویر مورد نظر مشتری بر روی آن به چاپ می رسد. عرض رول های کاغذ دیواری حدودا 110  سانتیمتر است که می بایست به هنگام اجرا توسط نصاب، به صورت لب به لب نصب شود.

مواقعی پیش می آید که شما از طرح های قدیمی کاغذ دیواری منزل یا محل کار خود خسته شده اید و تمایلی به استفاده از طرح های آماده کاغذ دیواری ها ندارید و می خواهید تغییر بزرگی در محیط داخلی منزل یا محل کارتان ایجاد کنید. اینجاست که شاید نیازمند یک تنوع باشید و از کاغذ دیواری های چاپی گروه تولیدی پرده بان رازینوس استفاده کنید.

بهره گیری از تکنولوژی چاپ، باعث شده است که تنوع بسیار زیادی در کاغذ دیواری های چاپی ایجاد شود. شما می توانید تصاویر دلخواه خود را بر روی کاغذ دیواری چاپ کنید و با نصب آن در منزل یا محل کار خود، جلوه شیک و تازه ای به محیط ببخشید.

خرید کاغذ دیواری زیبا و شیک با قیمت ارزان
ویژگی های کاغذ دیواری چاپی

- امکان چاپ تصاویر دلخواه

- امکان چاپ در ابعاد دلخواه

- طرح چرم

- قابل شستشو

- ضد باکتری

- نصب به صورت لب به لب

- رول های به عرض 110 سانتیمتر

در زیر تعدادی از تصاویر قابل اجرا بر روی کاغذ دیواری و پوستر دیواری چاپی را که در گروه تولیدی پرده بان رازینوس تولید می شود مشاهده می کنید. در صورتی که تمایل دارید آرشیو کامل تری از تصاویر را در اختیار داشته باشید، با شماره 09383794478 تماس بگیرید