پرده ریسه ای گل دار

خرید و قیمت 10 مدل جدید پرده ریسه ای تصویری یا شرشره چاپی برای راهروی منزل طرح گل و بوته

برای راهروی منزل چه پرده ای مناسب است؟

راهروی منزل به دلیل رفت و آمد زیادی که از آن می شود، دست ما را در انتخاب پرده مناسب محدود می کند. اکثر پرده ها مناسب مکانی مثل راهرو که در آن رفت و آمد صورت می گیرد نیستند.

اما در این مقاله ما به شما محصولی از گروه تولیدی پرده بان رازینوس معرفی می کنیم که مختص راهرو و مکان های دارای عبور و مرور طراحی و ساخته شده است. یعنی پرده شرشره یا ریسه ای تصویری.

پرده شرشره دارای ریسه های قابل انتخاب در پهنای 3 سانت و 5 سانت است. به راحتی و با دست ریسه ها کنار زده می شود و رفت و آمد صورت می گیرد. جنس این پرده از سولیت پی وی سی می باشد و قابل شستشوست.

پرده شرشره وزن سبکی دارد و نصب آن سریع و راحت است. همچنین می توانید طرح های مورد نظر خود را به صورت یک رو یا دو رو، به روی این پرده چاپ کنید. ما آرشیو بزرگی از تصاویر قابل چاپ در اختیار داریم که سلیقه های گوناگون را پوشش می دهد.

مشخصات پرده ریسه ای (شرشره) تصویری برای راهرو منزل طرح گل و بوته:

- قابل سفارش در ابعاد دلخواه

- چاپ تصاویر دلخواه

- جنس منعطف و قابل شستشو

- چاپ یک رو و چاپ دو رو

- سبک و نصب آسان

- سهولت رفت و آمد

- کیفیت، دوام و ماندگاری بالا

- قیمت: به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تماس بگیرید.

021-76236306

0938-3794478

در زیر 10 مدل از پرده شرشره (ریسه ای) چاپی برای راهروی منزل با طرح های گل و بوته را مشاهده می کنید که همگی قابل سفارش هستند. برای مشاهده طرح های بیشتر به شماره زیر در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، ایتا یا روبیکا پیام بدهید.

0938-3794478