پرده ریسه ای یا شرشره یکی از بهترین گزینه ها برای نصب در محل هایی است که رفت و آمد در آن صورت می گیرد. مثل راهروها یا ورودی های منازل یا محیط های تجاری و اداری. این پرده ثابت است و به راحتی می توان با دست ریسه های آن را کنار زد و رفت و آمد کرد. همچنین این پرده می تواند جلوی دید را نیز تا حد زیادی بگیرد. به عنوان مثال در محل ورودی آشپزخانه خود می خواهید پرده ای را نصب کنید که هم مانع رفت و آمد نشود و هم اینکه داخل آشپزخانه دید نداشته باشد. پرده ریسه ای یا شرشره به خوبی این نیاز شما را برآورده می کند. 

اما در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، با بهره گیری از تکنولوژی چاپ، این امکان فراهم شده است که روی پرده ریسه ای یا شرشره، تصویر مورد نظر خود را هم به صورت یک رو و هم دو رو چاپ کنید.

این پرده قابل شستشو است و نصب آسان و سریعی دارد. سبک است و به راحتی می توانید آن را باز کنید و در محیط و مکان دیگری نصب و استفاده کنید.

ریسه های پرده قابل انتخاب در دو پهنای 3 سانت و 5 سانت است که این اندازه ها تاثیری در قیمت نهایی پرده ندارد. آنچه که قیمت را تعیین می کند عرض و ارتفاع سفارش شماست.

هزینه این پرده از آنجایی که قیمت مواد اولیه در بازار متغیر است، ثابت نیست. برای استعلام قیمت لطفا با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

09383794478

021-76236306

در زیر تعدادی از طرح های جدید و گل دار را مشاهده می فرمایید که قابل چاپ بر روی پرده ریسه ای یا شرشره می باشد. برای مشاهده تصاویر بیشتر و دریافت آرشیو تصاویر به شماره زیر در یکی از برنامه های تلگرام، واتساپ، روبیکا یا ایتا پیام بدهید.

09383794478