خرید پرده کرکره فلزی تصویری برای اتاق کودک

قیمت و خرید 10 مدل جدید زیبا و شیک پرده کرکره فلزی تصویری برای اتاق کودک با طرح های دخترانه

برای پنجره اتاق کودک چه پرده ای پیشنهاد می کنید؟

این سوالی است که اکثر مشتری ها از ما می پرسند. والدین اکثرا در خرید پرده برای اتاق فرزندشان دغدغه هایی دارند. از جمله اینکه پرده از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد و زود خراب نشود. و همین طور تنوع طرح زیادی داشته باشد تا با سلیقه فرزندشان جور در بیاید. و شاید مهم تر از همه اینکه قابل شستشو باشد. چون می دانند که فرزند پر جنب و جوشی دارند و احتمالا زود به زود پرده اتاقش را کثیف می کند.
در جواب این پرسش باید بگوییم که گزینه های متنوعی پیش روی والدین است. برای پنجره اتاق فرزند خود، فارغ از اینکه چه ابعادی دارد، نور زیادی دریافت می کند یا نه و ...، می توانند پرده هایی از قبیل زبرا تصویری معمولی دولا، زبرا تصویری دومکانیزم، زبرا تصویری سه بعدی یا سیلوئت، پرده لوردراپه تصویری، پرده شید تصویری و شاید بهتر از همه پرده کرکره فلزی تصویری را سفارش بدهند.
به این دلیل از پرده کرکره فلزی به عنوان گزینه بهتر یاد کردیم چون شستشوی آن ساده تر است و جلوه تصاویر چاپ شده بر روی آن، بسیار زیبا و دل انگیز است.
در ادامه مشخصات این محصول فهرست شده است تا انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید.

مشخصات پرده کرکره فلزی تصویری جدید برای اتاق کودک با طرح های دخترانه:

- قابل سفارش در ابعاد دلخواه
- قابل سفارش با اسلت 16 و 25 میلی متر
- اسلت با کیفیت سوئدی
- ثبات و ماندگاری رنگ
- قابل شستشو
- قابلیت چرخش اسلت ها تا زاویه 180 درجه جهت کنترل میزان نور عبوری
- چاپ یک رو
- تنوع بسیار بالای طرح با بیش از 10 هزار تصویر
- کیفیت، دوام و طول عمر بالا
- قیمت: به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تماس بگیرید.
021-76236306
0938-3794478
در ادامه 10 مدل جدید پرده کرکره فلزی برای اتاق کودک با طرح دخترانه را مشاهده می فرمایید که همگی قابل سفارش هستند. برای دیدن تصاویر بیشتر به شماره زیر در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، ایتا یا روبیکا پیام بدهید.
0938-3794478