قیمت و خرید 10 مدل جدید پرده لوردراپه تصویری با طرح گل مناسب اتاق خواب

اگر اتاق خواب شما پنجره دارد، برای آن چه پرده ای انتخاب کرده اید؟ آیا پنجره اتاق خواب شما یک پرده ساده پارچه ای دارد که تنها تنوعش در رنگ های ساده آن است؟ آیا از دیدن هر روزه این پرده ساده خسته نشده اید؟ فکر نمی کنید وقتش شده است تنوعی به اتاق خواب خود بدهید و این تنوع را از پرده آن شروع کنید؟
پرده لوردراپه تصویری یا چاپی، یکی از زیباترین محصول گروه تولیدی پرده بان رازینوس است که اتاق خواب شما را می تواند متحول کند. یک پرده سبک با نصب آسان، قابل شستشو، و با امکان چاپ تصاویر دلخواه شما.
جنس پرده لوردراپه تصویری از سولیت (جنس پایه از پی وی سی) است. نور خورشید از سولیت عبور نمی کند و تابش مستقیم خورشید ماهیت، رنگ و طرح چاپ شده بر روی پرده را تغییر نخواهد داد. با یک دستمال مرطوب و تمیز و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توانید آلودگی و کثیفی احتمالی بر روی پرده را پاک کنید.
دست شما در انتخاب طرح و عکس مورد علاقه تان باز است. می توانید دو عکس متفاوت را در رو و پشت پرده لوردراپه چاپ کنید که هر موقع نیاز به تنوع داشتید، طرح ها را جابجا کنید.
تاثیر رنگ ها بر روحیه و روان انسان موضوعی ثابت شده است. برای پرده اتاق خواب می توانید از رنگ های ملایم و آرامش بخش و طرح های خلوت استفاده کنید.

ویژگی های 10 مدل جدید پرده لوردراپه چاپی با تصویر گل برای اتاق خواب:

- قابل سفارش در ابعاد دلخواه
- چاپ یک رو و چاپ دو رو
- چاپ تصاویر دلخواه شما
- قابل شستشو
- مقاومت و ثبات رنگ در برابر نور خورشید
- سبک و نصب آسان
- هزاران تصویر و طرح متنوع
- تیغه های 13 سانتی قابل چرخش جهت تنظیم میزان نور عبوری
- قابلیت ساخت به صورت وسط باز شو (سینمایی)
- کیفیت، دوام و طول عمر بالا
- قیمت: به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تماس بگیرید.
021-76236306
0938-3794478
در زیر 10 مدل و تصویر قابل چاپ و اجرا بر روی پرده لوردراپه تصویری را مشاهده می کنید. برای تماشای تصاویر بیشتر به شماره زیر در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، ایتا و روبیکا پیام بدهید.
0938-3794478