پرده زبرا

مزایای استفاده از پرده های چاپی نسبت به پرده های قدیمی

پرده‌های چاپی یکی از راه‌های مؤثر برای زیبا و خاص تر کردن دکوراسیون داخلی هستند که به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. این پرده‌ها نه تنها می‌توانند به فضای داخلی شما زیبایی و تنوع ببخشند، بلکه همچنین می‌توانند در کنترل نور و حفظ حریم خصوصی نیز مفید باشند. پرده های چاپی با تنوع بالایی که دارند، محدودیت در طرح و مدل هایی که پرده های قدیمی به وجود می آوردند را ندارند. اگر می خواهید محیط و دکوراسیون مدرنی برای منزل یا محیط کار خود داشته باشید، استفاده از پرده های مدرن چاپی لازم و ضروری است.

طرح‌های منحصر به‌ فرد

پرده‌های چاپی امکان ایجاد طرح‌ها و نقوش منحصر به فرد را فراهم می‌کنند که می‌توانند به فضای داخلی شما جلوه‌ای خاص ببخشند. از طرح‌های هندسی گرفته تا تصاویر طبیعی، انتخاب‌های بی‌شماری در دسترس هستند. در صورتی که پرده های قدیمی این قابلیت را ندارند و از تنوع پایینی برخوردار هستند.

کنترل نور

پرده‌های مدرن چاپی با توجه به مکانیسم هایی که دارند می‌توانند میزان نور ورودی به داخل را کنترل کنند. به عنوان مثال پرده زبرای دو مکانیزم یا شب و روز از دو گیربکس یا بهتر است بگوییم از دو پرده تشکیل شده که هر کدام جداگانه بالا و پایین می روند. در هنگام روز یکی از آنها را می توان بالا داد تا مقداری نور به فضای داخل برسد و در هنگام شب هر دو را می توان پایین کشید که نسبت به فضای داخل دیدی وجود نداشته باشد. یا پرده کرکره فلزی ساده یا کرکره فلزی تصویری این قابلیت را دارند که اسلت هایشان تا زاویه 180 درجه بچرخند و با تغییر زاویه اسلت ها، می توان میزان نور عبوری از پرده را کنترل کرد. پرده لوردراپه تصویری نیز دارای تیغه های 13 سانتی عمودی هستند که آنها نیز قابلیت چرخش تا زاویه 180 را دارند و زمانی که تیغه ها را بچرخانید، نور بیشتر یا کمتری به داخل نفوذ می کند. این امر به ویژه برای اتاق‌هایی مانند اتاق خواب و اتاق کار مفید است.

حفظ حریم خصوصی

 پرده های چاپی جنس های مختلفی دارند. دید داشتن از محیط خارج به محیط داخل حتی زمانی که پرده بسته است ارتباط مستقیمی با نوع جنس پرده دارد. جنس سولیت که نوعی از پی وی سی است و اکثر پرده های چاپی از این جنس هستند، جلوی دید به محیط داخل را به طور کامل می گیرند بنابراین می‌توانند حریم خصوصی شما را در محیط‌های مسکونی و تجاری حفظ کنند.

سازگاری با دکوراسیون

پرده‌های چاپی را می‌توان با رنگ‌ها و مبلمان موجود در فضای داخلی هماهنگ کرد تا ظاهری هماهنگ و جذاب به محیط ببخشند.
قیمت پرده