پرده های ریسه ای یا پرده شِرشِره تصویری، نوعی از پرده های ثابت هستند که بیشتر مناسب درگاه ها، راهروها و به طور کلی محل های رفت و آمد می باشند. پرده ریسه ای تولید شده در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، در دو نوع تولید می شوند: با ریسه های 3 سانتی و با ریسه های 5 سانتی. 
جنس این پرده از سولیت (پلاستیک پی وی سی منعطف) است و قابل شستشو می باشد. نصب آن راحت است و زمان زیادی از شما نمی گیرد.
هر تصویری که مد نظر داشته باشید روی این پرده ها قابل چاپ است. به شرط آن که از کیفیت مناسب برخوردار باشند. شما می توانید پرده ریسه ای را به صورت یک رو چاپ یا دو رو چاپ سفارش بدهید.
قیمت این پرده بر مبنای متر مربع محاسبه می شود و یکسری نکته ها در اندازه گیری دارد که باید رعایت شود. از جمله اینکه اگر عرض سفارش بیشتر از 250 سانت باشد، می بایست پرده را به صورت دو تیکه اجرا کرد و در هنگام نصب دو تکه را کنار یکدیگر نصب نمود. یکی دیگر از نکته ها این است که بهتر است ارتفاع سفارش بیشتر از 250 سانت نباشد. چون در ارتفاعات بالاتر از این احتمال پیچ خوردن ریسه ها از انتها وجود دارد.
در برآورد قیمت به این نکته دقت داشته باشید که اگر ارتفاع سفارش زیر 100 سانت باشد، همان 100 سانت، و اگر مساحت کلی سفارش زیر یک و نیم متر مربع باشد، همان یک و نیم متر مربع در نظر گرفته می شود.

برای برآورد قیمت، از آنجایی که مواد اولیه در بازار ایران قیمت ثابت و یکسانی ندارند، با همکاران ما تماس بگیرید، ابعاد سفارش خود و یک رو یا دو رو بودن سفارش را مشخص کنید تا قیمت دقیق برای سفارش شما برآورد شود.

021-76236306

0938-3794478

برخی از مشتریان این سوال را می پرسند که ریسه های 3 سانتی بهتر است یا 5 سانتی. از نظر ما پاسخ این سوال بستگی به سلیقه شما دارد. از نظر کیفیت و قیمت پرده ریسه ای 3 سانتی هیچ تفاوتی با پرده ریسه ای 5 سانتی ندارد. هر دو از یک متریال و با یک کیفیت تولید می شوند. تنها فرق این دو در اندازه و پهنای ریسه های آنهاست. هرچه ریسه ها باریک تر باشند پرده از ظرافت بیشتری برخوردار می شود و تصویر چاپ شده بر روی آنها جلوه زیباتری خواهند داشت. در هر صورت پیشنهاد می شود اگر پرده ظریف می پسندید، می توانید پرده ریسه ای 3 سانتی را سفارش بدهید.

در زیر تعدادی از طرح های جدید گل های سه بعدی را می بینید که از جلوه و زیبایی خاصی برخوردار هستند. هر کدام از این طرح ها را که پسند کردید قابل سفارش هستند. همچنین برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و یا در یکی از برنامه های تلگرام، واتساپ، روبیکا یا ایتا به شماره زیر پیام بدهید:

0938-3794478