از بین هزاران طرح و نقش گل دار، طرح رویایی خود را بر روی پرده زبرا چاپ کنید و باعث درخشش منازل خود شوید. زیباترین طرح ها و نقش های جدید سال 2024 توسط گروه تولیدی پرده بان رازینوس تهیه شده است تا شما بتوانید پرده دلخواه خود را سفارش دهید و در منزل یا محل کار خود نصب کنید.

پرده های زبرای تولید شده در گروه تولیدی پرده بان رازینوس در سه اندازه یک سانتی، 2 سانتی و 5 سانتی قابل سفارش هستند. منظور از این اندازه ها، پهنای راه راه های پرده است. هر چه پهنای این راه راه ها کمتر باشد، مثلا 2 سانتی و یک سانتی، پرده از ظرافت بیشتری برخوردار می شود و وضوح تصویر چاپ شده بر روی پرده افزایش می یابد. در هر صورت انتخاب هر کدام از این اندازه ها بستگی به سلیقه شما دارد. 

علاوه بر این، انواع دیگری از پرده های زبرا در مجموعه ما تولید می شوند. از قبیل پرده زبرا ساده ، پرده زبرا دو مکانیزم و پرده زبرا سیلوئت یا سه بعدی.

جنس پرده زبرای تولید شده در گروه تولیدی پرده بان، از پارچه درجه یک ترک است و قابل شستشو می باشد. نصب پرده های زبرا با وجود پایه هایی که به سقف یا دیوار متصل می شوند، آسان و سریع است.

هر طرح و تصویری که مد نظر داشته باشید، ما می توانیم بر روی پرده زبرا و انواع دیگر پرده ها چاپ کنیم و با کیفیت و دوام و ماندگاری بالا به تولید برسانیم.

قیمت پرده زبرا، بر حسب متر مربع محاسبه می شود. از آنجایی که قیمت مواد اولیه در بازار ایران از ثبات برخوردار نیست، جهت برآورد قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید و ابعاد سفارش (عرض و ارتفاع) را مشخص کنید تا قیمت دقیق سفارش شما برآورد شود. لازم به ذکر است که پرده زبرای یک سانتی، 2 سانتی و 5 سانتی تفاوت قیمتی با هم ندارند.

021-76236306

0938-3794478

در زیر تعدادی از طرح های جدید گل دار و گل و بوته ای را مشاهده می کنید که می توانید بر روی پرده زبرا به چاپ برسانید و در منزل، اتاق خواب یا سالن پذیرایی و همین طور در محل کار نصب کنید. برای مشاهده طرح ها و نقش های بیشتر، با ما تماس بگیرید و یا در یکی از برنامه های تلگرام، واتساپ، ایتا یا روبیکا به شماره زیر  پیام بدهید.

0938-3794478