در این مقاله 10 مدل جدید پرده زبرا سه بعدی چاپی یا تصویری را خدمت شما معرفی می کنیم که قابل سفارش در گروه تولیدی پرده بان رازینوس می باشد.
پرده های زبرا انواع مختلفی دارند. از جمله پرده زبرا ساده، پرده زبرا چاپی معمولی، پرده زبرا چاپی سه بعدی و پرده زبرا چاپی دو مکانیزم.
پرده های زبرا در گروه تولیدی پرده بان رازینوس همگی از پارچه مرغوب و درجه یک ترک تولید می شوند و از دوام و عمر بالایی برخوردارند. نصب پرده های زبرا آسان و سریع است و قابل شستشو می باشد.
پرده زبرای چاپی سه بعدی از دولایه پارچه در موازای یکدیگر تشکیل شده و در بین این دولایه، پارچه دیگری در فواصل منظم استفاده شده که این دو لایه را به یکدیگر متصل می کند. زمانی که پرده را به صورت کامل پایین بکشید(اصطلاحا پرده را کامل باز کنید)، کافی است زنجیر را مقدار بیشتری بکشید تا آن دو لایه پارچه از یکدیگر فاصله بگیرند. با فاصله گرفتن این دولایه از هم، تصویر چاپ شده به روی پرده ظاهری سه بعدی به خود می گیرد.
پرده زبرای سه بعدی تصویری یا چاپی، علاوه بر استفاده در سالن پذیرایی و اتاق خواب منزل، در محیط های کاری، تجاری، اداری و فرهنگی نیز کاربرد فراوانی دارد. امکان چاپ تصاویر دلخواه بر روی این پرده فراهم است. حتی می توانید برند، لوگو، شعار و تصاویر تبلیغاتی مربوط به کسب و کار خود را بر روی پرده زبرا سه بعدی چاپ کنید و در محل کار خود نصب کنید.

در ادامه مدل های جدید این پرده را مشاهده می فرمایید. برای دیدن مدل ها و تصاویر بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید و یا در یکی از برنامه های تلگرام، واتساپ، ایتا و روبیکا پیام بدهید.

021-76236306

09383794478