پرده طرح دار برای آشپزخانه

قیمت و خرید 10 مدل جدید پرده کرکره فلزی تصویری (چاپی) برای آشپزخانه با عکس طبیعت

پرده های کرکره فلزی تصویری یا چاپی، با اسلت های با کیفیت سوئدی، یکی از محصولات خاص و شیک گروه تولیدی پرده بان رازینوس است. پرده های کرکره فلزی تصویری قابل سفارش در اسلت های 16 میل و 25 میل هستند و ما در مجموعه خود قادر هستیم روی هر دو پهنای 16 و 25 میل، عکس مورد نظر مشتری را چاپ بزنیم.
کیفیت رنگ و چاپ در این محصول بالاست و از ثبات رنگ برخوردار است. پرده های کرکره فلزی تصویری به سمت بالا و پایین باز و بسته می شوند و اسلت های آن قابلیت چرخش تا زاویه 180 درجه را دارند تا تنظیم میزان نور عبوری از پرده، سهل و امکان پذیر باشد.
کاربرد این پرده ها بسیار گسترده ست. در هر مکانی اعم از منزل، اداره، محیط های تجاری، فرهنگی، ورزشی و ... قابل استفاده هستند و جلوه شیک و مدرنی به محیط می بخشند. اگر به تصاویر طبیعت علاقه مند هستید، می توانید از بین مدل هایی که در ادامه آورده شده است، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشخصات پرده کرکره فلزی شیک و زیبا برای آشپزخانه با عکس طبیعت:

- قابل سفارش در ابعاد دلخواه
- قابل سفارش در پهنای 16 و 25 میلی متر
- چاپ یک رو
-ثبات رنگ
- چاپ تصاویر دلخواه
- اسلت باکیفیت سوئدی
- قابل شستشو
- نصب آسان
- قابلیت تنظیم زاویه اسلت ها
- کیفیت، دوام و ماندگاری بالا
- قیمت: به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تماس بگیرید.
021-76236306
0938-3794478
در ادامه 10 مدل جدید پرده کرکره فلزی تصویری برای آشپزخانه با تصاویر طبیعت را مشاهده می کنید. برای مشاهده تصاویر بیشتر به شماره زیر در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، ایتا یا روبیکا پیام بدهید.

0938-3794478