10 مدل جدید پرده کرکره فلزی افقی چاپی برای حمام و سرویس بهداشتی

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که حمام یا سرویس بهداشتی منزل یا محل کارتان دارای پنجره است، حتما تا به حال برای انتخاب و خرید پرده مناسب برای این مکان ها به مشکل خورده اید. دایره انتخاب شما در این مورد محدود است چرا که پرده باید برای این مکان ها مناسب باشد. وجود رطوبت دائمی و پوشش کامل پنجره که جلوی دید را بگیرد از ویژگی های مهم و بعضا مشکل ساز محیط هایی از جمله حمام و سرویس بهداشتی است.
ما برای شما پیشنهاد مناسبی داریم. شما می توانید بدون دغدغه از پرده های کرکره فلزی ساده یا پرده های کرکره فلزی تصویری برای پنجره حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید.
پرده های کرکره فلزی چه از نوع ساده و چه تصویری، قابلیت پوشش کامل پنجره را دارند و جنس آنها در برابر رطوبت، آب و نور خورشید مقاوم است. دوام و ماندگاری این پرده ها بالاست و تا سال ها می توانند شما را از خرید پرده جدید بی نیاز کنند.
شما می توانید تصاویر دلخواه خود را بر روی پرده کرکره فلزی به چاپ برسانید. ما آرشیوی از هزاران تصویر قابل چاپ با تنوع بالا در اختیار داریم که در انتخاب تصویر مورد نظر شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی های پرده کرکره فلزی تصویری با چاپ تصویر دلخواه برای حمام و سرویس بهداشتی

- قابل تولید در ابعاد دلخواه
- قابل تولید با اسلت های 16 و 25 میلی متر
- چاپ تصویر دلخواه
- ثبات رنگ در برابر رطوبت و نور خورشید
- اسلت های با کیفیت سوئدی
- قابل شستشو
- قابلیت تنظیم زاویه اسلت ها جهت کنترل میزان عبور نوری
- قاب و لوازم با کیفیت
- قیمت: به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، تماس بگیرید
021-76236306
0938-3794478
در زیر 10 مدل و تصویر قابل اجرا و چاپ برای پرده کرکره فلزی افقی تصویری مناسب حمام و سرویس بهداشتی را مشاهده می فرمایید. برای دیدن تصاویر بیشتر به شماره زیر در یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، روبیکا یا ایتا پیام بدهید.

0938-3794478