پرده پلیسه پشت درب و پشت شیشه

قیمت و خرید پرده پلیسه پارچه ای ساده و طرح دار برای پشت درب یا پشت شیشه

پرده پلیسه پشت شیشه ای، نوعی پرده مدرن و کاربردی است که به دلیل نصب مستقیم پشت شیشه، ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی دارد. در ادامه به بررسی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم.

کنترل نور:

پرده‌های پلیسه پشت شیشه ای به شما امکان می‌دهند تا میزان نور ورودی به فضا را به دلخواه تنظیم کنید. با باز و بسته کردن پرده، می‌توانید نور طبیعی را به میزان دلخواه وارد محیط داخلی کرده و از تابش مستقیم نور خورشید به وسایل و افراد جلوگیری کنید.

حفظ حریم خصوصی:

با نصب پرده پلیسه پشت شیشه ای، می‌توانید از بیرون دید به داخل را محدود کرده و حریم خصوصی خود را حفظ کنید. این ویژگی به خصوص برای واحدهای آپارتمانی و ساختمان‌هایی که در مجاورت یکدیگر قرار دارند، بسیار مهم است.

ظاهر زیبا و مدرن:

پرده‌های پلیسه پشت شیشه ای یا پشت دری، با طراحی ساده و مدرن خود، به زیبایی دکوراسیون داخلی می‌افزایند و به فضا جلوه‌ای شیک و امروزی می‌دهند.

نصب آسان و سریع:

نصب پرده‌های پلیسه پشت شیشه ای نیازی به ریل یا قاب ندارد. این امر باعث می‌شود نصب این نوع پرده‌ها بسیار آسان و سریع باشد.

نگهداری آسان:

پرده‌های پلیسه به دلیل جنس پارچه‌ای که دارند، گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کنند و به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شوند.

تنوع طرح و رنگ:

در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، پرده‌های پلیسه پشت شیشه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند که به شما امکان می‌دهد متناسب با دکوراسیون داخلی خود، پرده مورد نظر را انتخاب کنید.

قابلیت استفاده در فضاهای مختلف:

پرده‌های پلیسه پشت شیشه برای استفاده در فضاهای مختلف مانند خانه، آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی، محل کار، اداره ها و سازمان ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، سالن های ورزشی و مراکز تجاری مناسب هستند.

تولید در ابعاد دلخواه:

در هر ابعاد و عرض و ارتفاعی این پرده ها قابل تولید هستند و نیاز شما را برآورده می کنند.

مکانیزم جمع‌شوندگی:

پرده‌های پلیسه با مکانیزم جمع‌شوندگی به سمت بالا و پایین حرکت می‌کنند و به راحتی باز و بسته می‌شوند.

 برای کسب اطلاع از قیمت و مشاهده رنگبندی ها با شماره های زیر تماس بگیرید

021-76236306

0938-3794478