معرفی اجمالی

پرده کرکره فلزی، مانند پرده زبرا، یکی از پرفروش ترین پرده ها در ایران است. در گروه تولیدی پرده بان رازینوس، دو نوع پرده کرکره فلزی تولید می شود. نوع اول پرده کرکره فلزی ساده و نوع دوم پرده کرکره فلزی چاپی. در هر دو نوع پرده کرکره، از اسلت های آلومینیومی و باکیفیت خارجی استفاده می شود. اسلت های مورد استفاده در هر دو نوع پرده، دارای دو پهنای 16 میلی متر و 25 میلی متر است. ما از معدود تولید کننده هایی هستیم که در مجموعه خود می توانیم بر روی کرکره فلزی 16 میل و 25 میل تصویر مورد نظر مشتریان گرامی را چاپ بزنیم. در این نوشته به اختصار پرده کرکره فلزی چاپی را معرفی می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پرده کرکره فلزی چاپی، همانند کرکره فلزی ساده از تعدادی اسلت های منعطف و آلومینیومی تشکیل شده که به صورت موازی و با فواصل منظم به هم متصل شده اند. رنگ خام این اسلت ها سفید است که طرح و تصویر مورد نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود. در مجموعه پرده بان رازینوس، ما این امکان را داریم که روی اسلت های 16 میلی متر و اسلت های 25 میلی متر چاپ بزنیم. در پرده کرکره فلزی چاپی، فقط امکان چاپ به صورت یک رو فراهم است. در این حالت تصویر مورد نظر روی یک سمت پرده چاپ می شود و پشت پرده به رنگ سفید است. اسلت ها توسط دستگیره ای که به آن باتومی می گویند قابلیت چرخش 180 درجه ای دارند. از این رو می توان کنترل خوبی روی میزان نور عبوری از پرده داشت.

پرده کرکره فلزی چاپی به دلیل بهره گیری از تکنولوژی چاپ، از تنوع تصویر و طرح بسیار زیادی برخوردار است. در واقع مشتریان گرامی می توانند هر تصویری با هر موضوعی که به آن علاقه دارند، به عنوان مثال گل ها، جنگل، دریا، منظره های بسیار زیبای طبیعت، تصاویر سه بعدی و غیره، بر روی پرده کرکره فلزی به چاپ برسانند. حتی این امکان فراهم است که تصاویر شخصی و خانوادگی خود را به روی پرده چاپ کنند تا با نصب پرده در منزل، همیشه به یاد خاطرات و لحظه های شیرین خود باشند.

اما ارگان ها، سازمان ها، اداره ها، مراکز تجاری، فرهنگی، ورزشی و غیره نیز می توانند از این پرده استفاده کنند و تصاویر مورد نظر خود بر روی آن به چاپ برسانند. حتی می توانند لوگوی کسب و کار یا سازمان خود را به روی پرده کرکره فلزی چاپ کنند.

مکانیسم عملکرد

پرده کرکره فلزی چاپی، دارای یک بند (نخ) برای بالا و پایین کردن پرده و یک دستگیره پلاستیکی به نام باتومی برای تنظیم زاویه چرخش اسلت ها است. پرده به سمت بالا و پایین (عمودی) باز و بسته می شود. با چرخش اسلت ها می توان روی میزان نوری که از پرده می گذرد کنترل داشت و آن را کم و زیاد کرد.

طریقه نصب پرده کرکره فلزی چاپی

به همراه پرده کرکره فلزی چاپی چند عدد پایه موجود است که می بایست آنها را به سقف یا دیوار با فواصل منظم از هم پیچ کنید. سپس می توانید  قاب پرده را به راحتی به پایه ها متصل کنید.

ویژگی های پرده کرکره فلزی چاپی

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده کرکره فلزی چاپی اشاره می کنیم:

- کیفیت بالای متریال مورد استفاده

- اسلت های سوئدی آلومینیومی و با کیفیت

- قابلیت چاپ تصاویر دلخواه به صورت یک رو

- قابل اجرا با اسلت های 16 میلی متر و 25 میلی متر

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- قابلیت سایه روشن جهت تنظیم میزان نور عبوری

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

طریقه شستشوی پرده کرکره فلزی چاپی

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

در زیر تعدادی از نمونه های طرح و مدل پرده کرکره فلزی چاپی را که در گروه تولیدی پرده بان رازینوس به تولید می رسد مشاهده می کنید. جهت دریافت آرشیو تصاویر قابل چاپ بر روی پرده کرکره فلزی، با شماره 09383794478 تماس بگیرید