معرفی اجمالی

پرده شِرشِره تصویری یا پرده ریسه ای، محصولی خاص، ظریف و زیبا از گروه تولیدی پرده بان رازینوس است. این پرده دارای یک قاب باریک از جنس پلاستیک با کیفیت جهت نصب به سقف یا دیوار است. خود پرده از جنس سولیت – از مشتقات پی وی سی- می باشد. این پرده وزن سبکی دارد و نصب آن نیازمند مهارت خاصی نیست و ساده است.

پرده شرشره با فواصل منظم 3 یا 5 سانت برش خورده، به همین دلیل به آن پرده ریسه ای هم می گویند. برش ها از پایین تا بالای پرده به صورت سراسری است. مشتری بسته به سلیقه و نیاز خود می تواند برش 3 سانت یا 5 سانت را سفارش بدهد.

پرده های ریسه ای تصویری ثابت هستند و باز و بسته نمی شوند. به همین خاطر از این پرده ها به ندرت برای پنجره استفاده می کنند و کاربرد آنها بیشتر برای درگاه ها و محل هایی است که از آن رفت و آمد می شود و یا فاقد درب هستند یا اینکه از درب نمی خواهند استفاده کنند. به هنگام عبور و مرور به راحتی با دست ریسه ها کنار زده می شوند و می توان رفت و آمد کرد.

پرده شرشره تصویری هم در منازل و هم در مکان های تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و ... کاربرد بسیار زیادی دارد. در منازل به خصوص در راهروها از این پرده می توان استفاده کرد و به جلوه زیبایی دست پیدا کرد. کاربرد دیگر پرده ریسه ای به خصوص در مکان های تجاری و اداری و غیره، جدا کردن دو محیط مختلف است به گونه ای که نسبت به هم دید نداشته باشند. به عنوان مثال در یک رستوران، می خواهند ورودی آشپزخانه را با پرده ای بپوشانند به گونه ای که مشتریان نشسته در سالن، به داخل آشپزخانه دید نداشته باشند و در عین حال آن پرده، رفت و آمد پرسنل به داخل آشپزخانه را مختل یا سخت نکند. به راحتی با استفاده از پرده شرشره یا ریسه ای تصویری می توان این نیازها را برطرف کرد.  

جنس پرده شرشره یا ریسه ای تصویری

همان طور که گفته شد جنس این پرده از سولیت است. سولیت نوعی از پلاستیک منعطف پی وی سی است که به این واسطه امکان چاپ تصاویر مختلف بر روی آن فراهم شده است.

امکان چاپ تصویر

پرده شرشره یا ریسه ای چاپی را می توان به صورت یک رو چاپ و دو رو چاپ تولید کرد. در حالت چاپ یک رو، تصویر مورد نظر شما فقط روی یک سمت پرده چاپ می شود و پشت پرده به رنگ سفید خام است. اما در چاپ دو رو، شما می توانید یک تصویر واحد، یا دو تصویر مختلف را در هر سمت پرده چاپ کنید.

ویژگی های پرده شرشره چاپی

به طور خلاصه در زیر به ویژگی های پرده شرشره یا ریسه ای چاپی اشاره می کنیم:

- امکان چاپ یک رو و دو رو

- جنس مقاوم در برابر آب

- جنس مقاوم در برابر نور خورشید

- قابل شستشو

- امکان تولید در ابعاد دلخواه

- امکان چاپ تصاویر دلخواه و تصاویر شخصی

- نصب آسان

- مناسب درگاه و محل رفت و آمد

- برش های 3 سانت یا 5 سانت به انتخاب مشتری

طریقه شستشوی پرده شرشره یا ریسه ای چاپی

با یک دستمال نرم و مرطوب و مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی، می توان لکه ها و آلودگی های قرار گرفته بر روی پرده را پاک کرد و سپس با یک دستمال نرم و خشک، محل را خشک کرد. برای گرد گیری نیز می توانید از یک دستمال نرم و خشک استفاده نمایید.

تعدادی از نمونه تصاویر قابل چاپ بر روی پرده شرشره تصویری را در ادامه مشاهده می فرمایید. برای دریافت آرشیو کامل تر تصاویر با شماره موبایل 09383794478 تماس بگیرید