معرفی اجمالی

درب کشویی یا درب آکاردئونی، یکی از محصولات گروه تولیدی پرده بان رازینوس است که از آن می توان به عنوان جایگزینی برای درب ها، و یا به عنوان جدا کننده فضا استفاده کرد. درب کشویی انواع مختلفی دارد. از جمله درب های کشویی پی وی سی، درب های کشویی تصویری و درب های کشویی فومی طرح چرم و چوب. در حال حاضر در مجموعه ما درب کشویی فومی طرح چرم و طرح چوب تولید می شود اما به زودی، انواع دیگر درب های کشویی نیز به محصولات ما اضافه خواهد شد.

درب کشویی فومی، دارای اسکلتبندی با کیفیت از جنس آلومینیوم است که دو لایه فوم با ضخامت مطلوب و با طرح چرم یا طرح چوب بر روی آن کشیده می شود. در حال حاضر درب کشویی فومی در پنج رنگبندی شامل طرح های چرمی و طرح های چوبی عرضه و تولید می شود.

درب کشویی فومی هم در منازل و هم در مکان های اداری، تجاری، فرهنگی، ورزشی و غیره کاربرد دارد. روش نصب آن آسان است و قفل و دستگیره نیز دارد. فوم به کار رفته در این محصول از مقاومت در برابر آب برخوردار است بنابراین در مکان هایی همچون حمام و سرویس بهداشتی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

درب کشویی فومی، یک ریل دارد که به سقف پیچ می شود. درب به این ریل متصل می گردد و درون آن حرکت می کند. نیاز هست که از سمت چپ و سمت راست درب، سایر متعلقات به دیوار نصب شوند. از جمله اینکه چند عدد بست همراه درب است که باید به یک سمت دیوار (چپ یا راست) متصل شود و درب را با یک فشار درون آن بست ها جا انداخت که از آن سمت درب مهار شود. در سمت مخالف نیز یک ریل دیگر به دیوار پیچ می شود که در زمان بستن درب، درب را نگه دارد و مانع از حرکت رو به عقب  درب شود. همین طور در صورتی که مشتری برای درب قفل سفارش داده باشد، زبانه قفل درون این ریل و در محلی که تعبیه شده قرار می گیرد تا درب به راحتی قفل گردد. از سمت پایین، درب آزاد است و می بایست حداقل سه سانت با کف زمین فاصله داشته باشد.

یکی از روش های کم هزینه برای جدا کردن دو یا چند محیط از هم، درب کشویی است. به جای اینکه اقدام به بازسازی و دیوارکشی کنید و یا از دیوارهای پیش ساخته برای جداکردن فضا استفاده کنید که هم نیاز به صرف زمان و انرژی دارد و هم در زمان آینده اگر قصد برداشتن دیوارها را داشته باشید قطعا باید دست به تخریب بزنید، بهتر است راه ساده تر را انتخاب کنید. درب های کشویی به سادگی دو یا چند محیط را از هم جدا می کنند و هر زمان که مایل بودید به راحتی می توانید آن ها را باز کنید و یا در محل دیگری نصب کنید.  

ویژگی های درب کشویی فومی

- قابل اجرا با هر عرضی

- قابل اجرا تا ارتفاع 3 متر

- در پنج رنگبندی و طرح

- روکش فوم دو لایه (رو و پشت درب)

- مقاوم در برابر آب و رطوبت

- قابل شستشو

- اسکلتبندی آلومینیوم

- دارای قفل و دستگیره

- قابلیت استفاده به عنوان جدا کننده

طرح ها و رنگبندی های درب کشویی فومی